Holland Mind

Specialist in destinatiemarketing

Duitsland is en blijft een van de meest populaire vakantielanden van veel Nederlanders. Niet alleen voor een vakantie van meerdere dagen, maar ook voor dagjes uit is het buurland een geliefde bestemming. Het suffe imago van onze buren is passé, er is juist van alles te doen: shoppen in een van de vele hippe steden, wandelen in de bergen, fietsen langs rivieren, met het gezin naar een pretpark… en vaak nog een stuk voordeliger dan in Nederland!

Duitsland richt zich daarom ook steeds meer op de Nederlandse bezoeker. Je ziet een groeiende behoefte van Duitse regio’s en steden om zich over de landsgrens heen te profileren. Echter, taalproblemen en gebrek aan kennis van de Nederlandse markt maken dit vaak lastig. Hier is waar Holland Mind om de hoek komt kijken. Wij slaan een brug tussen de Duitse toeristische organisaties en de Nederlandse markt. Dat doen we door het opzetten van crossmediale campagnes, maar ook met het vertalen van websites en brochures, het verzorgen van persreizen en beurzen.

Dit is een titel

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui